Content Marketing

Content marketing jest to
marketing (wartościowych)
treści, które przekazywane są odbiorcom końcowym — grupie docelowej — do której miało się
zamiar trafić.

Content Marketing

– bądź ekspertem w swojej dziedzinie –

Wiele osób, content marketing kojarzy wyłącznie z treściami pisanymi, co nie do końca jest prawdą. 

Do marketingu treści zaliczamy m.in.:
● treści audio, podcasty,
● grafiki oraz infografiki,
● webinary, kursy,
● filmy wideo (np. na YouTube),
● zdjęcia,
● prezentacje multimedialne.

Marketing treści powinien być zawsze poprzedzony dobrym reaserchem, aby wartość, która się w nim znajduje, była rzetelna i w pełni zgodna z prawdą.

Content marketing, to także odpowiednio zaprojektowany przekaz pod grupę odbiorców, uwzględniający m.in. język, jakim się posługują (i nie koniecznie tyczy się to języka angielskiego lub niemieckiego), a bardziej jego charakteru (innym językiem posługują się lekarze, innym mechanicy, a innym świeżo upieczone mamy).

Jaki powinien być content marketing?

Co do zasady — treści powinny być proste w zrozumieniu, ponieważ zawsze warto wychodzić z założenia, że pewien procent grupy docelowej, nie zawsze będzie doinformowany tak samo, jak reszta czytelników. Dlatego też np. teksty pisane powinny być tworzone w prosty, a zarazem przejrzysty sposób, tak, by użytkownik, czytając — płynął po tekście
i chciał czytać dalej.

Odpowiednio prowadzony content marketing to idealne rozwiązanie na firmowego bloga. Dzięki niemu (wraz z użyciem dobrych praktyk SEO), strona będzie częściej pokazywać się w wynikach wyszukiwania na samej górze.

Wartość przekazywana w treściach, wpłynie natomiast na pozycjonowanie poprzez czas, jaki użytkownik spędza na danej witrynie internetowej. Dlatego też, zawsze warto mieć z tyłu głowy, aby treści były merytoryczne i przyjemne
w czytaniu.

Content marketing — dlaczego warto?

Marketing treści pomoże w:

● zwiększaniu współczynnika konwersji,
● budowaniu świadomości marki,
● budowaniu lepszych relacji na linii „klient — firma”,
zwiększaniu ruchu na stronie internetowej,
● pozyskiwaniu nowych klientów,
● generowaniu leadów.

Masz pytania lub jesteś zainteresowna /y usługą content marketingu?
Skorzystaj z formularza kontaktowego.

3 + 1 =